Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж
Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж

Ezpz: Tiny Pops комплект за никнещи зъбки и облекчаване на болка 4+ - Руж

48.80 Лева
TP-B7612U
В наличност
+

Този продукт ще бъде наличен на 19/05/2024

  • Връщане или Замяна
  • НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?

Ezpz: Първата компания помагаща на деца и родители в самостоятелното детско хранене!

Сега те подготвят и помагат на бебетата да развият уменията си за преглъщане, дъвчене и хапане още от 4 месечна възраст, като същевременно помагат при болки във венците в този толкова неприятен етап.

Tiny Pops представляват помощни средства за облекчаване на болката във венците на бебетата. 
Те са създадени в сътрудничество със специалист по детско хранене, като целта им е да помогнат на децата в оралното им развитие и да намалят болката във венците.

Комплектът се състои от 2 силиконови пръчици и кутийка, в която да ги поставите, за да създадете здравословна ледена близалка.

Ползи:

  • Tiny Pops са специално проектирани за бебешката уста
  • Грапавата "глава" помага за развитието на речта
  • Удобна дръжка, пасващата идеално в малките ръчички
  • Изработени от хранителен силикон
  • Компактни и удобни, не заемат много място във фризера 
  • Размер на порция - около 14 грама


Могат да се мият в съдомиялна.

В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:  

» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)

» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

» Запазена е касовата бележка(фискален бон).

» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК 

Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:

1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:

- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

Пример: ВРЪЩАНЕ 521456

                 ЗАМЯНА 521456

Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.

2. Продуктът/тите трябва да се:

Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3

Вариант 2:  Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .

При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :

- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

Пример: ВРЪЩАНЕ 521456

                 ЗАМЯНА 521456

Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.

Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация. 

» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!

» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.

» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна" 

» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.

» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!

»   БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА

» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg   или се свържете с нас на телефон 0888061779

» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.

ВНИМАНИЕ!!!!

Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка

- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.

Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!