- Връщане или Замяна
- НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
Имаш въпроси, чийто отговори ти трябват, за да пристъпиш към покупка или просто нужда от съдействие? Свържи се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" и попитай.
Знаеш ли, че получаваш всяка пратка с опция Преглед и тест?
Знаеш ли, че може да върнеш продуктите в срок от 14 дни и да получиш парите си обратно?
Знаеш ли, че като Нов клиент може да ти съдействаме с реално клипче или снимка на продукта, ако поискаш такова, изпратено по вайбър?
Знаеш ли, че може да откриеш различни наши продукти в партньорската ни мрежа от магазини? Разгледай ги ТУК
Знаеш ли, че ако избереш да се регистрираш преди покупка, ще имаш история на всичките ти поръчки, което ще улеснява всички твои запитвания, връщания, замени, но и ще трупаш баланс, за който може да получиш специални оферти и услуги?
Знаеш ли, че ако избереш плащане с карта имаш някои предимства:
- нямаш такса наложен платеж
- имаме данните ти за по-бързо възстановяване на сумите при връщане
- резервирате продукт
✅Съдействие при пазаруване на тел.0888061779 (Пон-Пет 9:00 - 17:00 без национални празници)
✅Виртуален преглед - Възможност за изпращане на продуктово видео/снимки по вайбър.
✅Включен преглед и тест
✅Законова продуктова гаранция
✅Право на връщане до 14 дни
Пазарувайки от нас ти приемаш ОБЩИТЕ НИ УСЛОВИЯ, затова се запознай с тях ТУК
Информация за ДОСТАВКАТА може да откриеш ТУК
Информация за ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА може да откриеш ТУК
Информация за предявяване на РЕКЛАМАЦИИ може да откриеш ТУК
Чудите се дали да повивате бебето си или директно да преминете към спално чувалче?
С новия чувал за повиване 2 в 1, ще имате най-доброто от двете.
Увивайки бебето в пелена, то ще се чувства сигурно, тъй като това ще му напомня за утробата на мама. Повиването ще помогне на бебето Ви да заспива по-лесно и да спи по-дълго време.
Уникалните шевове в предната част, предоставят достатъчно пространство за естествената поза за спане на краката - жабка. А клипсовете на процепите за ръце, позволяват повиване с ръце в чувала или свободни отвън.
Увивайки бебето през ръцете, ще му осигурите чувство на безопасност, също както е било в утробата. От друга страна естественият рефлекс ще намалее. Това ще рече, че то ще рита, маха и ще се върти по-малко, което ще му помогне да спи по-спокойно и по-дълго време.
Формата "пясъчен часовник" на пелената създава още по-добро прилягане и гарантира, че краката на бебето са в естествено положение „жабка“ по време на сън. Това е изключително важно за правилното развитие на тазобедрената му става!
Ципът е двоен и двустранен и Ви помага в смяната на памперси, без да се притеснявате, че смущавате бебето си, особено през нощта!
Олекотения плат е идеален за помещения с температура около 16-20°C, а страничният цип се отваря от долу нагоре, което прави смяната на пелени по-лесна, без да безпокоим бебето.
Много лесно се използват и са създадени от Gro, фирма експерт в областта на безопасния детски сън.
- Увийте ръцете вътре или ги оставете навън за по-лесен преход от утробата на мама към спалния чувал;
- Способстват за здравословното развитие на тазобедрената става - специално създаден, за да позволи на краката да растат по естествен начин;
- Лесна употреба - Двупосочен цип за лесна смяна на памперса;
- Предоставят комфорт - много мека материя и перфектно прилягане;
- Пелена за повиване и спален чувал в едно.
Подходящ за бебета на възраст 18-36 месеца, с тегло 11,6 кг (80-95 см)
Идеален за температури 16-20°C
Наскоро компанията Gro стана част от известната бебешка компания Tommee Tippee.
Няма намерени мнения
Как да обличате бебето под Gro snug зависи от това колко е дебел той и каква е температурата в стаята.
Моля следвайте инструкциите по-долу, които са включени и към Gro Snug, който ще получите.
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!