Поръчайте сега: 0888 06 17 79

Kiddimoto Детска каска - Fire
Kiddimoto Детска каска - Fire Kiddimoto Детска каска - Fire Kiddimoto Детска каска - Fire

Kiddimoto Детска каска - Fire


 

82.10 Лева

Доставка до 6-7 дни
 
KMH025
+

Най-добрите и безопасни каски на пазара са Kiddimoto!
 
Каските Kiddimoto имат твърда пластмасова обвивка и 11 въздуховода за проветрение на детската глава. Меките подплънки в каската предлагат удобно и плътно прилягане. С колелце за регулиране (регулатор) на гърба, вътрешната подплата и регулируемите каишки, каските осигуряват перфектното прилягане.

Характеристики:

  • Вградена ABS твърда пластмаса
  • Олекотена и мека вътрешна подплата от пяна
  • Тегло около 250 gr
  • Заден регулатор, за да се осигури индивидуална настройка
  • Болтове за бързо освобождаване и регулируеми каишки
  • 11 въздуховода за проветрение на главата
  • Международни сертификати: ASTM F 1447
  • Стандарти за велосипедна каска ANSI Z90-4, CPSC, CE

За да измерите главата на детето, използвайте метър и измерете обиколката на главата му, точно над веждите. Каската трябва да приляга плътно, оставяйки съвсем малко място.

Каските се предлагат в два размера:
- Малък (48см-53см)
- Медиум (53см-58см)

Няма намерени мнения

Настройка на каската:

За да се осигури максимална защита на главата, каската трябва да приляга плътно към главата. Тя е проектирана да се държи с каишка под брадичката.

Каската трябва да бъде поставена по такъв начин, че да защитава челото и да не се предвижва към задната част на главата.

Поставете каишките (презрамките) така че да не покриват ушите, а закопчалката да е далеч от челюстта. И двата компонента трябва да са в стабилно положение, така че детето да се чувства комфортно.

ВНИМАНИЕ: Каската защитава само когато е поставена правилно!

За да направите проверка на сигурността:

  1. 1. Поставете каската на главата на детето.
    2. Нагласете презрамките, без да покривате ушите.
    3. Закопчалката трябва да е далеч от брадичката и детето трябва да се чувства удобно и безопасно.
    4. Настройте добре регулатора на гърба на каската.
    5. Хванете здраво каската и се опитайте да я предвижите напред и назад. Правилно настроената каска трябва да е удобна и да не се движи, оставяйки челото непокрито.
    6. Проверявайте всички настройки всеки път, когато използвате каската.

В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:  

» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)

» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

» Запазена е касовата бележка(фискален бон).

» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК 

Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:

1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:

- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

Пример: ВРЪЩАНЕ 521456

                 ЗАМЯНА 521456

Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.

2. Продуктът/тите трябва да се:

Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3

Вариант 2:  Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .

При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :

- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА

Пример: ВРЪЩАНЕ 521456

                 ЗАМЯНА 521456

Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.

Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация. 

» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!

» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.

» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна" 

» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.

» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!

»   БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА

» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg   или се свържете с нас на телефон 0888061779, 073/582239

» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.

ВНИМАНИЕ!!!!

Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка

- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.

Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!

Сходни продукти